Hoe kan ik helpen

downloadHet zal u niet verbazen. Van geldelijke donaties en giften worden wij hartstikke blij. Graag wil ik u dan ook van harte het donateurschap of een gift aanbevelen. Wij zijn aangemerkt als een zgn. ANBI en dat kan, voor u als gever, fiscale voordelen bieden. Vrijwilligers zijn ook altijd welkom maar er zijn ook een aantal andere manieren waarop u ons kunt helpen. Graag brengen we nog een paar opties onder uw aandacht.

2e handsboeken

Stichting Tendo heeft zich in de loop de jaren ontwikkeld tot een 2e handsboeken ‘handelaar”. Aanvankelijk stonden wij op vele lokale markten om onze boeken te verkopen t.b.v. onze doelen in Blessed Camp. De boeken krijgen we gedoneerd van mensen die wel graag hun boeken kwijt willen maar het niet willen weggooien. Dat is ook zonde want wij zijn op zoek naar goede en mooie exemplaren voor de verkoop. Er is in Nederland een markt voor boekenliefhebbers. Sinds 2016 organiseren wij onze eigen boekenmarkten. Heeft u mooie en fraaie exemplaren om te doneren? Stuur een bericht naar info@stichtingtendo.nl

Organiseer zelf een actie!

Een [jaar]project op een Basisschool is zo’n voorbeeld waarbij na alle inspanningen ons een bedrag ter beschikking gesteld kan worden. Wij helpen u ook graag mee door bijvoorbeeld een presentatie te geven of…. Het kan uiteraard ook anders. Misschien organiseert u een markt of evenement en denkt u…. daar past Tendo heel mooi bij. Kortom, ik nodig u uit ons te benaderen.

download

Stichting Tendo kunt u vinden op Facebook. https://www.facebook.com/StichtingTendo/ U ook? of een ander social medium. Like ons en verspreid Tendo berichten en Nieuwsbrieven. Breng uw vrienden en kennissen op de hoogte van onze activiteiten.

Funding ideeën

Mogen we gebruik maken van uw ideeën? Soms komt het goede idee dat ook nog uitvoerbaar is zomaar uit de lucht vallen. In ons geval, het idee waarmee je met relatief weinig handen, toch het nodige geld kunt inzamelen. Denkt u; waarom organiseren ze nu niet gewoon een……. mail het ons op info@stichtingtendo.nl