Bongo Safari

bongo-safari-bannerBongo Safari is een bedrijf van Bongo Anderson, wonend in Kenia. Bongo Safari organiseert uw safari in Kenia en ondersteunt tegelijkertijd projecten in dit land. Met Bongo Safari ontdekt u het prachtige Kenia, haar inwoners, natuur en cultuur. Een aanrader voor iedereen die eens een safari in Kenia wil maken!

Doingoood

doingooodlogoDoingoood is een nieuwe organisatie die zich inzet voor ontwikkelingsprojecten. De diensten van Doingoood bestaan uit het bemiddelen, begeleiden en faciliteren van particulieren die vrijwilligerswerk in het buitenland willen doen. Doingoood werkt ook samen met Peter Onyango van Action Ministry. Door middel van goede samenwerking hopen we in de toekomst zinvolle bijdragen te kunnen leveren aan het welzijn van de bewoners van het lepradorp. Wij willen doingoood van harte aanbevelen aan mensen die geïnteresseerd zijn in het doen van vrijwilligerswerk in het buitenland!

www.vrijwilligerswerk-afrika.nl

Youtube filmpje

Wandelweg.nl

wandelwegWandelweg.nl is sinds 2009 een grote steun geweest tijdens het organiseren van de wandeltochten die wij jaarlijks organiseren. Voor deze belangeloze hulp willen wij u graag attenderen op hun website.

Students For Children

studentsforchildrenDe stichting Students for Children ondersteunt projecten van andere stichtingen, zoals van stichting Tendo. Zij richten zich voornamelijk op educatie en ontwikkeling van kinderen. Zoals te lezen valt op deze website sponsort Students For Children via stichting Tendo vijf kinderen uit het lepradorp.

Umoja Wetu

Dit is de website van een stichting die is opgericht door een aantal vrijwilligers in Thika, Kenia. Enkelen van ons hebben dit project (een aantal maal) bezocht en waren erg onder de indruk van het project wat hier is opgezet en het werk wat deze stichting doet. Ook deze stichting kan alle hulp goed gebruiken. Umoja Wetu richt zich op het bieden van onderwijs en voeding aan kinderen in de sloppenwijken rondom Thika. Op deze website vindt u meer informatie over dit prachtige project!

Shoulder 2 Shoulder

shoulder2shoulderDit is de website van de stichtig Shoulder2Shoulder, die erg goed werk verrichten in Mombasa, Kenia. Onder de stichting valt onder andere een weeshuis en een rehabilitatiecentrum voor straatjongens, waar Albertjan een aantal maanden heeft gewerkt. Ook zijn zij bezig met het opstarten van een project voor tienermoeders die op straat wonen. Kortom een stichting die zeer de moeite waard is om te leren kennen! Als iemand geïnteresseerd is in het doen van vrijwilligerswerk in Kenia dan kun je altijd contact opnemen met deze stichting. Voor vragen over het werk kun je ook altijd even een bericht achterlaten via het contactformulier op deze website. Er zal dan gezorgd worden dat de juiste informatie bij je terechtkomt!

Over Artikelbase

ArtikelBase is een website waar je interessante artikelen kan lezen eartikelbasen zelf artikelen kunt toevoegen.Artikelen toevoegen met daarin een link naar je eigen website is gratis indien je ook een link terug naar ons plaatst.Een artikel toevoegen met daarin een link, maar zonder mogelijkheid tot een retourlink, is ook mogelijk en kost 5 euro exBTW. Neem contact op over de mogelijkheden.Geplaatste artikelen moeten minimaal 250 woorden bevatten zodat deze goed door zoekmachines gelezen en beoordeeld kunnen worden.Klanten van DaMedia en deelnemers van projecten van DaMedia, zoals Expositiewijzer.nl, Modetips.nl en Campingtips.nl kunnen gratis artikelen plaatsen.

Artikelbase.nl is een product van DaMedia.