Tendo op Zomermarkt Dennenoord Zuidlaren.

Zoals eerder op onze site vermeld was Tendo aanwezig op de Zomermarkt van GGZ-instelling Lentis (voorheen Dennenoord). Tendo stond er met o.a. sieraden, wandkleden en sjaals uit Kenia. Ook werden schorten, placemats en ovenhandschoen verkocht, die gemaakt zijn in het naaiatelier van het lepradorp Msambweni (Blessed Camp).
Eénmalig verkocht Tendo ook 2e hands speelgoed, speciaal gekregen van mensen die Tendo een warm hart toedragen. Onder het motto van: “weggeven is beter dan weggooien”. Toch is 2e hands speelgoed is niet onze “core business”; 2e hands boeken des te meer.
Er werd al met al aardig verkocht (zelfs van het speelgoed!), er was veel belangstelling voor het werk van Tendo én er werden nuttige contacten gelegd.
Bovendien is het aanwezig zijn op gelegenheden als deze Zomermarkt ook goed: naamsbekendheid is immers altijd welkom.
Ook de contacten met andere aanwezige goede-doelen-organisaties én vooral die met de w20170623_105003erkprojecten van Lentis zijn goed én nuttig.
Als het aan Tendo ligt zijn we bij een volgende editie van deze zeer geslaagde Zomermarkt weer aanwezig.
Dank aan de organisatie.